...

HIPP HIPP HURRA på Annas födelsedag..
Hoppas du får en underbar dag med många fina presenter..hihi..


Dax att blogga lite igen då kanske..
Helgen har gått förbi, med en jäkla fart..i Fredags så låg Liam i över 40 graders feber :-(, stackarn, han bara yrade när inte alvedonen verkade nå mer..Jocke var på hockey i Leksand så mamma var här och käkade pizza med oss och kikade på Idol..=)..Äntligen rätt person som åkte ut..
I lördags så var vi på Elviras dop=) Var så fiiint..Hon var så snäll och duktig..puss på dig!! Liam fick vara hemma med mormor för han hade fortfarande så hög feber..Sen på kvällen så åkte jag och Alicia in till Anna och käkade sallad, dippade chips och tittade på Pirates 3 =). Den var bra men måste nog se den igen, vi pratade rätt mycket så man missade en del..haha..men trevligt hade vi=) TACK för en rolig kväll..
I söndags var vi på julskyltningen med Tessa, Roger och Mathilda=) Träffade oxå Alexandra, Jonas, Albin och Elvira där=). Var skit väder men Liam fick sig ett paket och träffade tomten så han var nöjd, och jag fick mig mina knäckäpplen..hihi..

I måndags så hade vi våran tjejkväll igen..den här gången var vi hemma hos Tessa & Mathilda=) Riktigt skoj hade vi..Alltid kul att träffa alla tjejjorna=).Nästa vecka bär det av till gruvkontoret , Alexandra&Elvira som får besök då..

Storleks ordning=)
Lovisa, Thea, Freja, Alicia, Mathilda och Elvira =)


Åhh på Lördag ska vi döpa Alicia. Börjar känna mig lite stressad över att jag ska hinna med allt..Men det ska nog gå bra, hoppas jag..Har beställt julbord till kvällen från en cateringfirma som vi ska bjuda våra föräldrar och gudföräldrar m familjer på..Ska bli såå skoj=) Är så sugen på julmat så jag lääääängtar..
Nej nu ska jag slänga mig i duschen innan lilltjejjen vaknar..
Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0