Måndag..

Denna trökiga måndag...men snart helg igen, då blir det extra låååång helg..Skönt..Jocke ska vara ledig hela jul veckan och nyrs veckan..Har funderingar på att åka någonstans, möligtsvis tomteland kanske =)..vi får se..

I helgen har vi grejjat för fullt här hemma..Började kakla i köket i lördags och blev färdiga i söndags=) Ska bara fogas nu idag sen är det helt färdigt (Bilder kommer senare). Sen har vi även målat vedspisen och satt upp listerna under köksskåpen..hehe..tog sin lilla tid men nu är dom uppe iaf=), Blev sååååå fiiint=)..är hel nöjd!!..

Idag vaknade Liam kvart i 7, han har sovit till ungefär kl 9 varje morgon ett bra tag nu så idag kom jag upp lite tidigare, fick lite gjort iaf..Liam somnade väl igen på soffan vid 8 ..hade nog inte sovit klart riktigt=)
Nej om man kanske skulle försöka slå in lite julklappar kanske ;-)..Blir nog en lekdag med Alexandra, Albin och elvira idag, hoppas jag=)..Min kära sambo har ju en bil som inte startar så jag är utan bil idag IGEN..typiskt, men hoppas det går att lösa på något vis så barnen kan leka lite, och mammorna tjåla skit..haha..

..Ha en trevlig vecka..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, jora..3 granen..=) 2 till oss o en till pappa!
Ses vi imon?
Puss

2007-12-17 @ 16:15:15
URL: http://lillaskrubben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0