...

HAR DU NÅGONSIN

Blivit kysst:
Jomenvisst!

Ätit sushi: 
Nej, och skulle aldrig äta det heller!!

Stått på scen: 
Ett antal gånger=D

Blivit dumpad: 
Visst har jag det..

Varit ihop med någon som varit otrogen:
jepp

Varit med om en bilolycka: 
Ja fasst det var inte mitt fel..Blev påkörd..

Klättrat på berg: 
beror på vad som räknas som berg..haha..inga större iaf..

ANTINGEN ELLER

Kallt eller varmt:
varmt

Spets eller satin:
Spets

Blått eller rött:
Rött

Regn eller snö:
Svår fråga. Snön om den ligger kvar..

Ull eller bomull: 
bomull

Rosor eller tusensköna: 
Rosor..

Vår eller höst:
Vår såklart..det går mot sommaren..

Historia eller vetenskap:
Vad är det för skillnad?!

Matte eller engelska:
Måste man välja..haha..Engelska

MOTSATTA KÖNET

Gillar du någon just nu från det motsatta könet:
Jaaaa..det gör jag..

Vet den om det:
Det tror jag nog att han gör..haha

Gillar någon annan dig just nu:
Det hoppas jag verkligen..hehe..

Vad tittar du på hos en kvinna/man:
Helheten..

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA

Har du haft ett seriöst samtal:
Seriöst och seriöst..mina samtal brukar inte vara det så ofta..hehe

Kramat någon:
Jaa, mina barn såklart

Kommit sams med dina föräldrar:
Har inte varit ovänner med dom ..

Bråkat med en kompis:
Nix

GILLAR DU ATT

Ge kramar:
Ja det är väl för mysigt..=D..

Ge massage:
Ja och framförallt få massage..;-)

Gå promenader i regnet:
Njaeee...inte direkt


ÖVRIGT

Svär du för mycket:
Nej det tycker jag inte

När duschade du senast:
I morse

Vilken färg är det på dina byxor just nu:
Mörk blåa..

Vilken låt lyssnar du på just nu:
Lyssnar på Shrek 3 som visas på tv:n just nu..

Vad var det sista du sa:
Sa till min son att lägga sig på soffan och vila, och nu sover han=D..

Vad är brevid dig just nu:
Liam i soffan och Alicia i gåstolen..

Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn):
inte så snyggt..det ska bort..

Vad var det sista du åt:
Spagetti och köttfärssås..smaskens..

Hur är vädret just nu:
Snö blandat regn.."suck"..

Vem pratade du sist med på telefon:
Tessa..=D..

Vad gör dig glad:
Att umgås med familj och vänner..

1A, Vart skulle du vilja åka:
Thailand

1B, För att festa: 
Vart som helst..;-)
1C, För att ha sommar:
Thailand eller någon annanstans där det finns värme..

Vill du ha barn:
Har 2 st..

Vad ska dom heta:
Dom heter Liam & Alicia..

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack så mycket!
Bara våren som fattas nu, som sagt...
Kram Cissi

2008-04-09 @ 15:26:25
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0