Lördag!!

Hmmm..skulle det inte bli dåligt väder idag? Det fina vädret verkar hålla i sig..NICE=D..
Blir väl till att sitta ute i solen idag oxå då, har man tur kanske man får lite färg på kroppen..haha..Som jag ser ut nu så är det mer än troligt att jag orsakar trafikolyckor här utanför..
Gårdagen spenderades mestadels med grannarna..solade och lekte på dagen och grillade på kvällen..Riktigt trevligt=D..TACK för en rolig dag/kväll..Sen var ju Veka väldigt snäll som ringde glassbilen åt oss..hehe, vi ville att han skulle stanna här utanför vid oss..haha..när han väl kom så var ju inte jag hemma såklart så det var bara Veka som handlade..Men hon var ju så snäll så hon fixade så att han kom tillbaka nån timme senare så jag fick handla "JIPPI"..haha..stackars sate..

Vad ska man hitta på idag då??..Hoppas på att få leka med Sandra idag..hihi..om dom är friska..=D..♥

Nu ska jag göra mig lite iordning inför dagen..

Trevlig lördag på er!!


Kommentarer
Postat av: Zofie

Haha, hoppas glassen var god :-D
Ha en trevlig och solig lördag!
Kram!

2008-04-26 @ 13:08:48
Postat av: Sandra

Vi kommer vi kommer..;))

PUSS

2008-04-26 @ 15:28:38
URL: http://lillaskrubben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0