Måndag!!

Då var helgen över IGEN..Går ju så fort..=(..Men skoj har jag haft iaf..=D..
I lördags så var vi hem till Therese & Thommie på lite grillparty=D..Thomas, Veka, Maja och Jesper var oxå där=D..Barnen sov hos farmor & farfar..Vi käkade gott, spelade kubb & Wii, drack MASSA gott och hade det väldans trevligt. Kan väl säga så här att för mycket av det GODA kan vara underbart..hahaha..Alexandra och Anna var över på kvällskvisten dom med, riktigt trevligt=D..

Var liiiiiiiite bakis i går faktiskt men inte så farligt som jag trodde..Jag och Jocke tog oss en promenad upp till Therese & Thommie och skulle hämta bilen på dan och det ångrade jag rätt fint när vi kom fram. Vill inte gå bakis upp för denna backe en gång till..hahaha..Sen blev det ett stop vid pizzerian för "dagen efter maten" såklart...Sen har vi städat verandan oxå, eller håller på kan jag väl säga, rätt mycket att ta reda på där..Vill få det mysigt där nu så vi kan börja vara där på dagarna=D..Sen tog vi oss ett litet korv grillparty i går kväll med Anna & Janne, väldans trevligt=D..

Nu ska jag ta och plocka ihop lite här hemma innan vi ska gå ut och leka lite, ska fortsätta dona på verandan idag oxå tänkte jag..

Ha en trevlig dag i solen..


Det bästa med helgen:
Har nog inte haft så roligt på länge..haha..
och självklart pizzan i söndags..;-)..

Det sämsta med helgen:
Det är rätt kallt att gå hem utan knappt några kläder på sig..



Kommentarer
Postat av: Therese

Haha! Jaa,det var väldans trevligt tycker jag!! :-D
Får vi göra om rätt snart!! ;-)
Puss!!!

2008-04-21 @ 08:42:20
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0