Onsdag

Deprimerande väder.."suck"..man orkar verkligen inte med någonting just nu..Vill ha våååår ju..Som tur är ligger det inte kvar så länge iaf..Förrutom hemma hos dig Tessa..hahaha..;-)..Igår var vi hem till Sara & Freja på tjejträff, det bjöds på jätte god tacopaj och massa tjål..=D..Barnen blir ju så stora..Alexandra & Elvira var inte med denna gången, hoppas på att träffas nästa vecka=D..Idag så började dagen med att Jag & barnen, Therese & Thea åkte till Rusta en snabbis. Köpte en Matta, en Jacka( Ja jag vet, låter konstigt men den var jätte snygg), och lite annat smått och gott..Sen nu pa dan så har min kusin, hennes kille och deras Benjamin varit hit och hälsat på. Direkt hemkomna från bb=D..Såå söt han är..Man blir inte nå bebissjuk heller..hehe..

Här hemma är det full fart nu mera..Alicia springer runt som en galning i sin gå stol och på golvet ålar hon sig bakåt för fullt, på god väg att krypa är hon oxå. Inte långt borta=D..Mammas duttia tjej..Liam tycker det är jätte kul när lillsyrran rör lite mer på sig, än så länge iaf;-)..Kul när dom kan leka lite mer med varandra..

ÅÅ va arg jag blev igår..HOCKEY istället för GREYS.."Grrrrrrrr"..och nästa vecka oxå..såå tråkigt..=((

Nej om man ska ta tag i röran här hemma..som vanligt..

Ha en trevlig dag alla vännerna..

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0