Torsdag!!

Igår var min kära bror hit till stan=D Så vi spenderade hela dagen hemma hos mamma & pappa. Vi fick såå god mat "levergryta" och tjålade massa skit..;-)..Nu sitter det säkert många och hulkar efter dom läst vad jag åt i går, men det är såå gott. Det bästa jag och min bror vet..haha..TACK mamma!!
Idag blir det en tripp till min mamma igen..Har varit är hela veckan nu, riktigt skönt faktiskt..Hon är hemma och är sjukskriven och har så tråkigt på dagarna så då kommer vi och piffar upp lite..=D..Idag ska vi en vända på stan, mamma ska på möte på föräkringskassan och sen ska vi åka och köpa lite blommor. Börjar bli dax för att fixa lite här på verandan nu..

Nu är det frukost på g..Trevlig torsdag på er!!!


Kommentarer
Postat av: Therese

MUMMA med levergryta!! :-D
Puss!!

2008-04-24 @ 08:07:52
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0