Tisdag

Regn regn regn..blir så matt & orkeslös av det här vädret. Inte gjort annat än sovit och städat idag..haha..Barnen somnade kl 11 på förmiddagen idag och vid halv 12 tänkte jag att jag skulle sova en stund jag med innan dom vaknade. Jocke hade oxå somnat och gissa när vi vaknade...15.30...HERREGUUUUD.Barnen hade sovit i 4,5 timmar..haha..Har nog aldrig inträffat, plus att dom vaknade SAMTIDIGT..hehe..Var väl tydligen skönt att sova, tyckte ju jag med men man blir ju lite seg när man sover så länge på dagen. Så nu har jag skickat alla 3 hemifrån och sprungit runt som en galning och städat. ÄNTLIGEN klar..

Och Alicia tog 4 steg igår...såå dutti tjej =D..blev alldeles chockad. Så nu väntar vi på att det ska bli full rulle hemma;-). Liam har även kommit på ett en ny fras som han säger HELA tiden..haha..Allting är så "himla coolt"..haha..sötnos.




Kommentarer
Postat av: emelie o thilde

Åhh va skoj =)

snart traskar hon rutn ska du se.. De gick himlans fort med thilde.. =)



Skönt att få städa lite och inte med barnen runt benen =)



Ha d bra.

2008-08-26 @ 20:13:27
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hon är så duuuktig!=)

2008-08-26 @ 20:51:13
URL: http://lillaskrubben.blogspot.com
Postat av: Mormor

Vilken duktig tjej. Krama ungarna från mig

2008-08-27 @ 16:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0