Bloggtorka

Inte bloggat på ett tag, fy skäms på mig. Haft lite mycket att göra och så har vi semestrat lite.

Hela vecka 33 var vi på Öland med våra grannar.Bodde i varsina husvagnar och hade det trevligt. Åkte runt och kikade på olika saker om dagarna och slappade på kvällarna. Var bla till Borgholm slott, Solliden, Långe Erik och så shoppade vi massor oxå ;-). Blev bara ett dopp för mig i både havet och poolen, lite kallt för min smak, men grannungarna gjorde inte annat än badade så fort dom hade chansen =D.

Lördagen vi kom hem från Öland följde jag med Therese & Thommie på kräftskiva i harnäs kubbstuga. Var Thommies mamma och HåGe som fixat det. Hade en otroligt rolig kväll med trevligt sällskap och massa dricka ;-).

Igår åkte jag och Jocke till Brudberget på bröllopsfest. Hade husvagnen med oss så vi övernattade där. Väldans trevlig kväll med massa god mat och trevliga människor. Tack till Andreas & Therese för en super kväll

Nu är det läggdax för barnen så har inte tid att sitta här mer. Bilder på våra äventyr kommer i ett annat inlägg


Kommentarer
Postat av: Zofie

Trevligt att se att du e tillbaka :-)

Väntar på bilderna.

Kram!

2008-08-24 @ 19:58:58
URL: http://zoffie.blogspot.com
Postat av: Sandra

va jag har saknat att di skrivit! kul att läsa lite nu iaf! puss

2008-08-24 @ 20:31:57
URL: http://lillaskrubben.blogspot.com
Postat av: Therese

Haha,jaa..kräftskivan var jädrans kul tyckte jag!

Favorit i repris till helgen?! ;-)

Puss puss!

2008-08-25 @ 09:45:10
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0