Ett skratt förlänger livet..


Så j-vla roligt klipp..haha..det är censurerat så lite tråkigt men såå himla kul..Man måste titta på det klippet som ligger överst först för det andra är en fortsättning..Jag fick mig då ett gott skratt som höll i sig länge. Kul att alla kändisar ställer upp på sånt här oxå..=D






Annars idag har heela dagen gått till att planera festen till helgen. Då blir det riktigt party..wiiiiihooo..Mycket som jag och Therese måste fixa bara, hoppas vi hinner med allt. Alltid ute i sista sekunden..;-) 3 dagar kvaaaar..

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ha ha ha! Fy fan va roligt! Skrattat så jag grina... Och va många kändisar som var med!

Ha så kul på lördag! Kram

2008-12-11 @ 13:10:15
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0