Kalas firande..

Ny vecka, nya tag..

I helgen har det mest varit kalas, riktigt trevligt. I fredags kom Anna, Alexandra & Therese hit och vi tog ett par grattis groggar för Anna, tjålade och kikade på idol. Tack för en trevlig kväll=D. Sen i lördags blev det födelsedagsfirande hemma hos Anna & Janne, men bara saft och fikabröd ;-)..Blev en middag med Therese, Thommie , Thea & Jimmy efter det. Sen tog Jocke sig en killkväll med Thommie, Janne, Jonas & John..Var på tiden att han kunde komma ut och ha det trevligt med bara grabbarna..Själv hade jag sällskap av min kära broder;-). Blev filmtittande "Mamma mia" och massa onyttigheter..

Idag har jag och barnen bakat pepparkakor. Dom blev riktigt bra faktiskt. Annars brukar jag vara expert på att fixa brända pepparkakor;-). Jocke har jobbat hela dagen, inte hemma än. Massa snö som måste bort innan parkeringarna ska användas i morron bitti.

Nu ska jag slänga mig i soffan med ett täcke och ett glas julmust

Hoppas ni haft en trevlig helg


NEDRÄKNING: 6 dagar kvar.....

Kommentarer
Postat av: Therese

snaaart är det dax! ;-) Vi har en hel del att fixa!! ;-) PUSS!

2008-12-07 @ 22:57:08
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0