Alla hjärtans dag!


image216

Hoppas ni alla får en mysig och trevlig alla hjärtans dag
Många pussar och kramar till alla mina Nära & Kära..Ni betyder allt!!

Vi har haft en väldigt bra start på våran alla hjärtans dag=D..Vi har precis kommit hem ifrån Sandra & barnen. Där var oxå Therese, Saga & Thea, Tessa & Mathilda =D..Man kan inte börja dagen bättre än med att umgås med vännerna..♥♥♥..Barnen lekte (lite slagsmål), men annars hade dom skoj=D. Det böds på fiin alla hjärtans dag middag oxå..hihi..Smarrigt som tusan!!

image217


Igår var jag och Alicia in på villgott med Tessa & Mathilda...Alexandra & Elvira, Emelie & Melina kom oxå dit =D
Var jätte mycket folk där=D..Kul att komma iväg lite med bara Alicia oxå. Liam var hos mormor och sov middag=D..

Alicia & Mathilda

Sen på kvällen åkte Jag, Jocke och barnen hem till Sandra, David & Barnen och käkade kycklinggryta och ris=D..Jätte gott!! Fia och Fredrik kom dit med jätte god paj oxå..hihi..Sen kikade vi på greys anatomy..sååå bra var det, nu måste man ju vänta en hel vecka till nästa avsnitt..TACK för en trevlig kväll vännerna=D..

Lovisa & Alicia
Fick inget kort på dom andra två busungarna..hehe..springer så fort man tar fram kameran..=D


Nej nu ska jag städa lite innan Jocke kommer hem..Blir myspys med barnen och sambo ikväll=D..♥♥♥

Hoppas ni alla får en trevlig dag...♥
Vill tacka mina gudbarn Saga och Thea för det JÄTTE fina armbandet jag fick utav er i tisdags ..Ni är väl för gulliga♥ Älskar er!!

Kommentarer
Postat av: Zofie

Hej!
Tack så mycket för alla

2008-02-14 @ 20:46:59
URL: http://zoffie.bloggspace.se
Postat av: Zofie

Hej!
Tack så mycket för alla

2008-02-14 @ 20:47:46
URL: http://zoffie.bloggspace.se
Postat av: Zofie

Hej!
Tack så mycket för sms:et.
Hoppas ni haft en bra dag ni oxå!!
Många alla hjärtans kramar på er!!
Kram!!

2008-02-14 @ 20:49:17
URL: http://zoffie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0