...

Var några dagar sen sist nu..varit mycket här hemma så jag har knappt hunnit med mig själv känns det som..
I måndags så blev mammas prins 2 år..STORA killen nu..Vi hade främmande av våra familjer och Liam fick så mycket fint utav dom..Stort TACK till er alla=D..





I helgen blir det ännu mera kalas för Liam. På Lördag är det kalas för alla våra släktingar och på söndag så blir det barnkalas =D..Hoppas bara vi är friska tills dess..Vi har varit sjuka nu i en vecka "suck"..Både Liam och Alicia är snoriga, febriga, hostiga och rossliga=(..Var till läkaren med Alicia i förrgår, han lyssnade på henne och tog blodprov (visade inget), men hon var väldigt rosslig långt ner så hon fick lufvägsvidgande medicin som jag ska ge henne 3-4 gånger per dag vid behov..hjälper det inte skulle vi komma tillbaka. Det har hjälpt lite grann men hon har fortfarande feber och hosta, och är väldigt hängig. Tror jag ska ringa till bvc imorn å höra vad dom tycker för nu har hon haft feber i 6 dagar, tycker det är mycket..

Annars så rullar allt på som vanligt..Här hemma har det inte blivit mycket gjort den senaste tiden. Tänkte vi skulle göra ett ryck så hallen uppe och nere blir klar snart, vill ju börja med vardagsrummet sen ju..haha..vet redan hur jag vill ha det så jag börjar bli lite ivrig nu..=D..

Ha en fortsatt trevlig vecka..och alla mina vänner som är sjuka hoppas jag snart kryar på sig=D <3


GRATTIS SÖTNOS

2 ÅR REDAN..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0