Helg..

Helg igen..ojojoj..på måndag blir Liam 2 år.."snyft"..min lilla kille blir såå stor..
Igår så var vi hem till Tessa, Roger och Mathilda och hälsade på en sväng:-) Vi var ute en sväng först men var så himla kallt så vi gick in ganska snabbt..hehe..Mathilda och Alicia delade på en potatis men ingen av dom tyckte det var speciellt gott..haha..när ska ni två börja äta egentligen..=D..Sen fick jag ju såklart se på våra bästa år..ojojoj va spännande det var, HATAR att jag inte har trean.."morr"..får väl helt enkelt åka ut till dom varje dag och kika på det..haha..;-)..puss till er!!
Sen igår kväll hade vi främmande av Sandra, David och barnen=)..Vi åt tacopaj"mums" och hade det trevligt, som alltid=D..Liam och Olivia lekte så bra ihop, inga slagsmål..hihi..Liam somnade som en stock..haha..
<3Tack för en trevlig kväll<3

     






Skickar en STOR kram till min vän Alexandra..Hoppas du snart mår bättre..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0