Helg!!!


Tack Tessa, Roger & Mathilda för en trevlig kväll.. Liiite ledsen är jag för att alla vann på sina bingolotter utom jag..haha ;-)..Hoppas det blir shopping imorn nu..=D...

<3








Då var det helg igen då..veckan har verkligen rusat förbi även fast vi varit isolerade här hemma..
I torsdags var jag in å solade med Therese, Tessa & Sandra=D såå trevligt såå..Sen tog vi oss en shopping tur på fredagen=D hittade lite smått å gott..Liam sov hos mamma och pappa inatt så vi kunde städå å grejja lite inför kalaset vi haft idag. Mina släktingar har varit här och firat Liam=D..Han fick så mycket fina grejjer..TACK så mycket för det=D..Just nu ligger han och sover på golvet, han sov inte middag före kalaset å vi försökte hålla honom vaken efter men ICKE..haha..han somnade på golvet medans vi inte såg..hehe..

Nu sitter vi och väntar på att Tessa, Roger och Mathilda ska komma hit=D. Vi ska spela bingolotto och äta lite smått å gott..ska bli såå trevligt =D..

Ha en trevlig kväll allihoopa

En STOR KRAM till Madde, hoppas du mår bättre=D

Kommentarer
Postat av: Tessa

Tack själv!!
Måse vi göra om snart igen.. :-)
(fast nästa gång kanske du kan dra en vinstlott oxå.. :-D )

Puss!!

2008-01-20 @ 21:56:47
URL: http://tessa84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0