Måndag..

Stort GRATTIS till Thommie som fyller år idag
Hoppas du haft en bra dag även fast vi är lite isolerade allihopa, får komma och fira dig någon annan dag=D

..Hipp Hipp HURRA HURRA HURRA..

Idag har vi inte gjort så mycket, som sagt är ju isolerade här hemma. Måste bli riktigt friska innan vi kan börja leka med våra vänner igen. Såå tråkigt att inte kunna göra någonting. Liam klättrar på väggarna här hemma så idag åkte vi en snabbis till mamma och pappa å hälsade på så han fick komma hemifrån iaf. Dom är ju friska och så har dom ju inga småbarn som kan bli sjuka..haha..
Sen har jag väl försökt plocka här hemma, som vanligt, tar aldrig slut..
Nu på kvällen har jag varit på en långpromenad med Therese..såå trevligt såå. Skönt att få komma ut och röra på sig..=D..Tack för en trevlig promenad<3

Imorn ska jag åka in och hämta biljetter till Arvingarna den 25..HAHA..lite pensionärsvarning, men va f-n..Kul kommer vi ju ha iaf..hehe..;-)..Det är Jag & Jocke, Therese & Thommie, Alexandra & Jonas, Sandra & David, Tessa & Roger och Anna å Janne..hmm..glömt nån? Hoppas inte det..hihi..skulle vara rätt pinsamt..
Tror vi kommer få en kväll som blir svår attt glömma..haha..hoppas det iaf, på positivt vis menar jag ju då;-)
Lite jobbigt känns det ju att behöva lämna bort båda barnen. Alicia har ju aldrig sovit borta men hoppas det ska gå bra. Hon äter ju välling morron och kväll nu, så ammar jag på dagarna. Så det ska väl gå bra. Försöker få henne intresserad av mat, men ICKE. Hon vill absolut INTE, men det kommer väl så småningom, hoppas jag..haha..

Här hemma är dom iaf friska nu, bara jocke som känner sig lite hängig men det är väl som vanligt..haha..karlar är så HIMLA sjuka när dom är sjuka..haha..förstår inte. Nästan som världen går under så fort dom blir lite förkylda..=D..
Liam och Alicia är bättre nu iaf, lite snoriga och hostiga fortfarande men det kommer nog sitta i ett tag. Det jobbiga är att Liam knappt äter nått på dagarna. Har inte gjort på jätte länge, vet inte vad jag ska göra=(. Han dricker välling morron och kväll och det är typ det enda..han tar nån liten tugga på nån macka och typ en liten bit potatis eller makaron och nån tugga på det som är till..Han säger bra "INTE HA"..Blir ju rädd att han inte får i sig tillräckligt, och speciellt han som är komjölksallergiker, han måste ju ha i sig kalcium ordentligt..hmm..vet inte hur jag ska göra, någon som har nått tips?? Som kan öka matlusten kanske..svårt det där, man kan ju itne direkt tvinga honom ..

Nej om jag kanske ska gå och lägga mig nu då, börjar känna mig lite mosig..=D..

Gonatt och sov gott allihoopa=D..

hörs & syns ;-)

<3Vännerna<3


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha..Du la ut den där snygga bilden!!
*jag skäms*.. Hahahaha..
Tack själv för en trevlig promenad.. ;-)
Puss å kram!!

2008-01-15 @ 11:37:14
URL: http://www.thereseandherfamily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0