=D


Utmanad av Sandra ;-)

Regler:
- Beskriv först reglerna
-Svara på alla frågor
-Välj ut 6 personer att utmana
 -Låt personen som utmanade dig veta att du svarat på utmaningen

Fem saker som finns på din "Att göra"-lista idag:
 *Skriva färdigt här
 *Dricka upp mitt vattenglas
*Borsta tänderna
*Klä av mig
*Slå huvudet i kudden och SOOOOVA

Vad gjorde du för 10 år sedan? 

haha, kommer ju knappt ihåg vad jag gjorde förra veckan.
hmm..13 snart 14 år var jag då. Gick på kyrkskolan, spanade självklart på alla grabbarna.
Var med i ludvika minicirkus, ja jag vet, men det är faktiskt sant;-)..ÅÅÅ mycket annat som ej bör nämnas..haha

 Ställen du bott på:
Har bara bott i Ludvika men på fleraolika ställen
* Ludvika gård

* Pluto

*Parken

*IN THE CITY

*Marnäs

*Högberget

*och nu HÅKSBERG=D

 Fem saker du göra om du blev biljonär:
 * Bygga drömhuset, eller förmodligen flera drömhus
* Shoppa loss ordentligt;-)
*Skänka pengar till forskning
* Slösa på Nära och kära...MASSVIS
 * Sluta jobba och dra på semester JÄMT..

Utmanar:
De som har ork och lust=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0