Söndag

Helgen passerad..Jag och Jocke firade 4 år idag=D..Känns som vi varit tillsammans hela livet, underbart ♥..Firades igår kväll med mys och lite gott att äta=D..

Idag har vi haft stor besök utav våra vänner från huvudstaden=D Zofie, Andreas, Nova & William=D. Så stora barnen blivit. Hoppas vi ses snart igen. Våran tur att komma till er ;-)..Självklart var Therese & Saga, Alexandra, Albin & Elvira med oxå=D..Thea ligger hemma i feber så hon fick vara hemma=(..KRYA PÅ DIG gudmors älskling♥..Eftermiddagen och en bit in på kvällen spenderade jag med Therese här hemma. Vi städade efter dagen=D och tjålade skit..hehe..Verkligen en HELT UNDERBAR dag idag ;-)..

Måste ju även nämna gårdagen. Blev bortbjudna på mat hemma hos Freddan, Jane & Nova=D..Fick se huset för första gången, guuuuud så fiint och mysigt..Maten var kanon=D Tack för en trevlig kväll..

STORT TACK till världens bästa Tessa för den fiiina designen på bloggen..super nöjd är jag=D

Nu blir det huvudet på kudden, imorn ska vi få något gjort på huset, hoppas jag =D

NATTI NATTI


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad bra att ni fick en lyckad dag! :-) <3<3

Pussar!

2008-07-07 @ 00:25:01
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/
Postat av: Fia

Heej! GRATTIS på 4 årsdagen... några dagar försent dock! Ni ligger alltså en månad före mej och Freddan. 11 augusti firar vi 4år haha!

Länge sedan man såg er nu, men snart dax för semester :) Kolmården here we come!!!

KRAMAR

2008-07-08 @ 22:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0