Uppdatering!!

Nu var det ett tag sen. Har varit mycket de senaste dagarna. Midsommar helgen spenderade vi ju som ni vet i malingsbo med grannarna och Therese, Thommie & barnen =D. Var en riktigt lyckad midsommar helg, hade VÄLDANS trevligt ;-)..Lyssnade på Thommie och hans band när dom spelade, dansade och ett par cider blev det oxå ;-)..autograferna har tyvärr försvunnit (ledsen Malin)..haha..Men som vanligt när man haft en sån trevlig helg så ska det väl alltid vara nått som krånglar "suck". När vi skulle åka hem på söndagen så startade väl inte våran bil, gick inte att kabla igång den heller, man blir bara så MATT. Så vi fick väl ta oss hem så Jocke fick hämta en biltrailer och åka tillbaka och hämta vraket..åhhh..Så bilen spenderade måndagen på volvo och nu är den som ny...Själv drog jag ju oxå till Ullared på tisdagen med Linda=D..Hyrde stuga och blev kvar till Onsdagen. Blev en oförglömig resa, minst sagt..hahaha..Hade JÄTTE trevligt. Måste göras om..Så Tack till er alla för en trevlig midsommarhelg och tack till Linda för två dagars skratt och shopping i Ullared..

Idag har Tessa & Mathilda varit här och på eftermiddagen åkte jag och barnen till mamma och pappa och fick oss lite mat. Sen färgade jag mammas hår oxå. Hon ska in och operera sig på Måndag så då måste man vara fiiin;-)..

Nu ska jag slänga mig i soffan och invänta min sambo som inte kommit hem än idag..som vanligt..han är och gräver någonstans..

Trevlig kväll på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0