BugRun =D

Då var vi hemma efter en helt underbar helg i Mantorp på BugRun =D..Har haft det så trevligt i värmen med mycket skratt, sol och festande..
Vi började våran resa med att träffas allihopa hemma hos Tessa & Roger kl 10 i fredags förmiddag..



Efter packande och liiiite tjat på Roger och hans duschande så bar det iväg ;-)..Blev ju såklart några stopp efter vägen för diverse saker..hehe..Väl framme fick vi stå i kö i 3 ½ timme..suck..Jag och Jocke var sist in av alla vännerna..J-vla idioter som verkligen bara släppte in folk ifrån andra led...HALLÅ, vi hade faktiskt stått i kö mycket mycket längre än många andra.."GRRRRR"..kan även tillägga att i denna värmen så var det inte så kul att sitta i våran buss utan AC..kändes som att jag flöt bort kan jag lova..men men, kön var ju helt klart värd det efter en sån här helg =D..

 På fredagen blev det lite festande och massa roligheter med vännerna..skratta har man då iaf fått gjort..haha..Fredagens bästa var iaf Linda ;-)...Det kom en stor bil med två killar i som hade gasmasker på sig..

Linda till killarna ->> " En sån där skulle jag oxå behöva i min bil"
Killarna till Linda-->> " Är det så illa?"
Linda till killarna -->> "JAAAAAAA"..

HAHAHAHA, säger då bara det att jag skrattade så jag trodde jag skulle gå av..Linda skulle få det till att det var Daniel som gjorde att hon behövde gasmask i bilen, men det roliga var att när hon skulle peka på Daniel inför killarna så var ju inte han där. Så istället framstod det som att Linda har VÄLDIGT dålig mage..hahahaha..Tur hon slipper träffa de där killarna igen..

Lördagen började med en väckning utav TESSA kl kvart över sju..."grrr"..nejdå..haha..förstår att du ville ha sällskap ;-)..Vi gjorde oss iordning och gck iväg för att titta på lite bilar och på David när han körde på strippen=D..Gick bra men bilen ville krångla lite..Grillade massa gott på kvällen och började festa loss ordentligt..Lyssnade på liveband, tjålade massa skit, skrattade väldigt mycket och hade lite roliga turer oxå ;-))..

Imorse var en mindre rolig morgon..haha..tog ett tag innan jag kom igång igen..;-)..Vi kikade på David som körde igen, bilen gick sönder..=( såå tråkigt..men gick bra för hnom ändå tycker jag..Kikade även på massa fina bilar på utställningen innan vi drog oss tillbaka för att packa och smyga hemåt..


Lite bilder


         Jag & Jocke        David & Sandra     

          Tessa & Roger     Linda & Daniel            


Johan & Johanna       Nicklas & Hansa        Lisa & Johanna

Vissa myyyser lite mer än andra..;-)..hahaha..



Tjejjorna                 Boysen

Helgen har varit såå rolig..Tack alla vännerna, ni betyder mycket ♥

Nu ska det bli skönt att sova i min egen säng, i mitt hus med mina små älsklingar som jag saknat sååå himla mycket♥♥

ÅÅ Träz...nästa år så SKA du med =D

gonatt

Kommentarer
Postat av: Tessa

Guuuud va roligt vi hade... är så kul å kika på alla bilder... :-D Fast man ser ju en aning sliten ut på vissa bilde...Haha!!!

2008-06-09 @ 09:36:37
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Sandra

TACK för en super trevlig helg! Sms´s dej igår och nu vet jagvarför du inte svararde, hoppas du hittar mobilen!

Puss

2008-06-09 @ 09:42:37
URL: http://lillaskrubben.blogspot.com
Postat av: Therese

Ser ut som ni haft det kanon i helgen!! :-) Det är ni värda allihooop!!:-D Japp,nästa år får jag se till å komma på det lite tidigare,så jag/vi kan följa med!! ;-) Pusssaarrr!!

2008-06-09 @ 09:56:21
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/
Postat av: Linda

HAHAHAHA!!!!Jag trodde verkligen att jag skulle dö av skratt! Du har glömt att säga att vi numer är moviestars oxå ;)

Tack för en knäpp helg!

Kramar i massor!

2008-06-10 @ 20:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0