Myspys=D

Myys..Greys Anatomy..Gurka & dipp....=D
Så har min kväll varit..
Idag har vi inte gjort så mycket. Jag har STÄDAT och plockat kläder. Inte det lättaste när man har en son som gärna inte lyssnar nå på vad man säger och helst bara river i allt hela tiden..hehe..och bråkar med lillasyster så hon skriker..;-)..Imorn kommer min bror hit och hälsar på..Inte så jätte ofta vi träffas nu för tiden så det ska bli skoj=D..Liam har tjatat om Mimmi mimmi hela kvällen (Jimmy heter han=D)..Och så kommer mamma hit en sväng oxå..

En PUSS till Thea och Saga..Hoppas ni frisknar till snart<3..

Nej nu ska jag hoppa i säng..ögonlocken börjar kännas tyngre och tyngre..

<3 Familj & Vänner..Ni betyder ALLT<3

Kommentarer
Postat av: Therese

Tjejerna pussar tillbaka!! :-D

2008-03-06 @ 10:13:56
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0