Fredag!!

Då var det helg igen då, veckorna bara rusar förbi i en väldans fart..
Idag har vi varit på stan med Tessa, Mathilda, Therese och Thea=D Köpte mig en klänning och ett linne..Nu ikväll har vi varit hemma hos familjen Jansson/Andersson och käkat pizza =D Fick ju även träffa lilla söta Freja oxå..såå söt liten vovve=D..Man blir ju inte nå hundsjuk heller..hahaha..Men vi kan ju inte ha någon vovve för Jocke är ju allergisk och tur är väl det egentligen..;-)..
Imorn blir det marknaden med vännerna och tjejfest hemma hos Fia på kvällen sen KROGEN. Var längesedan jag var på krogen nu så det ska bli skoj=D..Vi ska ha sååå roligt tjejjor..=D..Party Party..

Nu sitter jag här och lyssnar på Jocke och Thomas som tjålar massa skit och dricker öl..haha..ska nog gå och lägga mig tror jag så jag orkar med morgon dagen..

gonatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0