Lördag!!

Kvällen igår blev mer än lyckad. .Har inte haft så roligt på länge=D..Tack för det tjejjor ♥
Dansade och sjöng HEEELA kvällen..hehe..Thommie ville inte komma hem så han sov hemma hos oss och Jag sov med Therese=D..Bilder kommer sen för jag skötte videokameran så jag tog inga kort, men alla ni som gjorde det får skicka till mig;-))..Ska bli väldans kul att titta på den filmen sen..hahahahaha...Förlåt till er alla andra boende på gruvkontoret som fick lyssna på våra hemska stämmor under kvällen/natten..ni fick nog nått att skratta åt iaf..

Nu ska jag fortsätta och poppa musik och städa=D..Kvällen kommer bestå utav soffan, kudde och täcke..haha..


Kommentarer
Postat av: Therese

Hahahaha!! Jaa,det var en enormt lyckad kväll!
Och det är inte nå synd om dom andra här i gruvkontoret! ;-) Puss!

2008-05-03 @ 21:45:17
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se
Postat av: Fredric

Heeelt oslagbar igår, jag ska köpa husvagn på måndag, jag lovar! Har sällan haft så roligt på så kort tid! Ni/Du var underbara! Hadetbäst!

2008-05-04 @ 00:24:26
Postat av: Mäjlin

hahaha..ja en husvagn tycker jag du ska skaffa dig Fredric..hehe..;-))..Visst var vi underbara..kul att du hade roligt=D

2008-05-04 @ 13:03:11
URL: http://malinnordh.blogg.se
Postat av: Fisen

JÄTTE TREVLIGT!
Tack för en helt underbart rolig kväll. Ni är bäst!!
Puss & Kram

2008-05-04 @ 20:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0