Onsdag!!

Jaha, då har man varit in och pratat lite om hur min tatuering ska se ut:-D..Kommer nog bli jätte bra..är lite nervös faktiskt men kommer nog gå bra..
Har nyss kommit hem ifrån Therese, Thommie och barnen=D..Blev lite mc donalds och massa tjål..haha..kommer bli skit bra det DÄR ;-))..Sen ska ju Therese tatuera sig imorn..Är lite nervös för din skull vännen..haha..men kommer bli skiiit snyggt=D..Thea kommer spendera förmiddagen med oss imorn..sötnosen..♥

Alicia har ju hunnit få sin första tand oxå=D, har jag glömt att berätta..var ju på tiden..hihi..och så har hon lärt sig ställa sig upp nu..så nu får man vara på sin vakt, är ju inte direkt stabil på benen..haha..men såå söt när hon vinglar omkring mot saker=D..

Kvällen kommer spenderas på crosstrainern framför tv´n..är ju GREY`S idag..

Nu ska Alicia dricka välling och sova..

hejsvejs!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe! Ja, just det DÄR kommer bli skitbra tror jag!! Hahahaha!! ;-) Neejdå,inte behöver du vara nå nervös heller,det är ju inte jag..ÄN!!:-p Puss!

2008-05-21 @ 22:03:39
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0