Sjuuuuk=((

Tycker synd om mig själv..haha..;-)..Har legat i hög feber sen igår kväll och har ont i hela kroppen..Alicia har också haft hög feber och är jätte snorig, men är piggare idag iaf..
Sen kan man ju inte bli mer än sur på sina karlar..tyckte att han kunde ta en pappadag på Liam idag så jag fick lite hjälp här hemma för jag klarar knappt av att stå upp..Han sa att han skulle bara åka till jobbet en snabbis och fixa nått sen skulle han komma hem..Nu är kl tjugo i fyra och han är fortfarande inte hemma.."grrrrrrr"..Men när dom själva är sjuka så klarar dom f-n inte av någonting själv..så typiskt.."arg Malin"..Nu kommer han säkert komma hem och vara såååååå hängig själv..haha..

Ikväll är det desperate housewives iaf=D.."jippi"..ska försöka hålla mig vaken så jag kan titta. Verkar ju bli rätt spännande om man har sett reklamen den här veckan..=D..

Nu ska jag slänga mig i soffan igen, börjar bli lite yrslig..


Kommentarer
Postat av: sofia

Usch!
Krya på Er.
Karlar, dessa karlar...

2008-05-06 @ 18:28:38
URL: http://sofialassbo.blogg.se
Postat av: sofia

Usch!
Krya på Er.
Karlar, dessa karlar...

2008-05-06 @ 18:29:47
URL: http://sofialassbo.blogg.se
Postat av: sofia

Stammar gör man oxå... ;-)

2008-05-06 @ 18:30:30
Postat av: Mamma milla

Krya på er !

2008-05-06 @ 20:44:05
URL: http://lillamillas.blogg.se
Postat av: Sofia

Stackare!!

Krya på er..
KRAMAR

2008-05-07 @ 15:41:16
Postat av: Sofia

Stackare!!

Krya på er..
KRAMAR

2008-05-07 @ 15:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0