Söndag!!

Idag har jag varit på me&i party hos Therese..Alltid kul att shoppa lite=D..Barnen fick sig lite kläder men denna gången var det Liam som fick mest..

Till Liam:
godisråttor

Godisråttar T-shirt

husvagnar
Husvagnar T-shirt


Sen köpte jag ett par byxor från förra årets kollektion till honom oxå=D..har ej bild på dom..

Till Alicia:
moln singoalla
moln singoalla


Måste ju bara tacka för det GODA fickat oxå..Therese mamma är så duktig på att baka..MUMMA..

Kvällen har vi spenderat på granngården=D ..Där bjöds det på grillat..riktigt gott..TÄNX ;-)..Liam var såå trött när vi kom in, somnade diiirekt..;-))..Alicia fick feber nu på kvällen..lillstumpan..kokhet och jätte snorig=(..Hon somnade kl 18 sen har hon vaknat var 5 minut och skrikit helt hysterisk jätte länge..Har hållt på så nu i nästan 5 timmar..=(..tycker så synd om henne..Har provat ALLT verkligen..Hoppas hon får sova några timmar inatt iaf..

Nu ska jag ta mig en dusch och hoppas på att jag får sova lite inatt iaf..Imorn bitti kommer Jimmy ht och hälsar på..trevligt trevligt..alltid kul med sällskap på dagarna..=D..

Gonatt..

Kommentarer
Postat av: Therese

Puss till mosters prinsessa! Hoppas du blir frisk snart!

2008-05-05 @ 07:36:09
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se
Postat av: Mammaa Milla

vilken snygg klänning du köpt =)

2008-05-05 @ 08:19:49
URL: http://lillamillas.blogg.se
Postat av: Zofie

Vilka snygga kläder, å vad gott med FIKA!! Hihi.
Hoppas ni har det bra i värmen.
Kramen till er!

2008-05-05 @ 14:45:29
Postat av: Nanna

Tröjan med råttorna var ju helt underbar.
:D

2008-05-07 @ 15:24:25
URL: http://nanna81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0