Söndag!!

Snö snö snö..Vad är detta för väder egentligen. Nu ska vi ju ha sol och värme. Från att ha varit 25 grader varmt till 2 grader varmt, helt sjukt..
Ja vi har ju sått vårat gräs oxå. Var rätt glad i förrgår när det bara regnade lite grann, det behövdes ju. Men nu känns det inge roligt nå mer=(Få se vad det blir för gräsmatta av det här.."suck"..
Helgen har varit lugn..I fredags var vi hem till familjen Jansson/Andersson..Vi käkade grillad kyckling, potatissallad och sallad..Jorgubbar och grädde till efterrätt..MUMMA=D..Kikade lite på talang oxå sen bar det iväg hem med två trötta, skrikiga barn..hihi..Men trevligt hade vi ..som alltid♥
Igår var jag och barnen hem till Alexandra & barnen på förmiddagen=D..Liam och Albin målade stenar, toarullar, äggkartonger och målarställningar..hahaha..blev såå fint såå ;-))..Alexandra bjöd på lunch=D TÄNX..
Kvällen spenderade jag, Jocke & barnen i soffläge..behövs ibland det oxå..

Jag har köpt mig en crosstrainer oxå=D.. träningsverk? ..hahahaha..men riktigt roligt är det..

Nej..dax för frukost..men först ska jag försöka få liv i min kära sambo..

Trevlig söndag på er!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, ja nu jäklar ska vi svettas! (Snart iaf, det lär väl säkert krångla lite med delarna först antar jag!)

2008-05-18 @ 16:29:59
URL: http://rosafiskar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0