Alicia feber :-(

Ja vi var ju friska ett par dagar iaf..suck..Tyckte Alicia var lite varm efter hon vaknat nu på dan, och visst hade hon feber, 39,2 grader :-(. Skuttfia fick inte vara frisk länge. Nu har tempen sjunkigt lite iaf. Hoppas på att det är tänderna som spökar och att febern inte håller i så länge. Så jag och Alicia får vara hemma idag. Jocke och Liam får åka själva och gratta Roger.

Liam är väl rolig han. Jag berättade att han och Jocke skulle åka och gratta Roger för han fyller år. Då säger Liam så häär:

- Mamma, jag vill baka nått till Roger för han fyller år
- Vill du baka nått? Frågade jag
- Jaaaaaaaa säger Liam
- Vad vill du baka då? frågade jag
- Kanske muffins, för det tycker Roger om. Då blir han jätteglad..

Sööta unge..hihi..så nu har han bakat muffins som Roger ska få :-D

Kommentarer
Postat av: Therese

Söötnos!! Va snäll han är!! :-D

Hoppas Alicia sover gott i natt nu!

Pusspuss!

2008-11-13 @ 19:28:53
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/
Postat av: "22":åringen ;)

Ler o åter ler .. Världens gooooooaste Liam !! =) Tackar o bockar till hela familjen från "gubben" i skogen !!

2008-11-13 @ 19:51:51
Postat av: Anonym

Hoppas hon kryar på sig snart.

Kram

2008-11-13 @ 21:31:59
Postat av: Jenny

Hoppas hon snart blir bättre, usch de e´inte kul när dom små får feber!! tyvärr så händer de ju alltför ofta !

2008-11-14 @ 10:32:28
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Tessa

Jaa visst hade han fin stil, han va ju tvungen å böjja benen för han e ju en aning längre än mig...

Du skulle sett hans ansiktsuttryck, jag höll på å dö av skratt när han försökte spänna ut den där lilla magen.. :-D

2008-11-14 @ 10:50:52
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0