Hipp Hipp HURRA på Sagas dag idag.

Stort GRATTIS till världens bästa Saga som blir 3 år idag


Hoppas du haft en underbar dag tjejen
pussar och kramar till dig

Helgen har rullat på i en väldans fart. Kalasande och farsdag firande. Har inte gjort annat än att proppa i mig onyttigheter. Nu äntligen sitter jag i min soffa och försöker varva ner, inte för att jag tycker om min soffa..haha..HATAR min soffa, men min sambo är liiiiite svår övertalad till att köpa ny..Men jag fortsätter att tjata ;-)..Nu ska jag ta mina penicillin tabletter (som knappt går att svälja) och kanske slänga i en film..

Kommentarer
Postat av: Therese

Saga tackar så mycket!! :-D

Haha,näee..det känns som igår Thommie kom hem och du frågade om det gått bra på jobbet!! ;-) Guuud,tiden går så fort..! Hua!! Pussar!!

2008-11-09 @ 19:57:26
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0