Vilken start på den här dagen..

Vilken morron. Liam skulle vara på dagis kl 9.00 och jag kände att jag inte låg så bra till i tiden. Stressade upp mig redan då. Sen när kl var kvart i nio så gick jag ut för att starta bilen. Tror ni den startade? NEJ NEJ, helt sten DÖD...suck..Sprang in, satt på ungarna kläder, ut i vagnen och sprang till dagis..Hade det varit en annan dag i veckan så har jag ju kunnat ringa och säga att han skulle bli sen men på torsdagar går dom till skogen kl 09.00 och det är det bästa Liam vet. Men det är ju alltid kul att börja dagen med att springa med en vagn, där det sitter två barn som undrar vad mamma håller på med, precis bredvid stora vägen där det INTE ALLS åker nå MÅNGA BILAR som undrar vad f-n man gör..haha..Det enda positiva var väl den friska luften man fick ner i lungorna alldeles för snabbt ;-)

För mig bir det storstädning nu och för Alicia blir det sova sängen =)

Kommentarer
Postat av: alexandra

jaaa...vilken hektisk morgon. det är typiskt när det finns tider att passa,då ska allt krångla.

men vi kom då i tid iaf,trots alla hinder vi båda hade på vägen.

kramar

2008-11-20 @ 11:18:16
Postat av: Mäjlin

Ja vi gjorde ju det..haha..Det var huvudsaken ;-)

2008-11-20 @ 11:21:21
Postat av: Zofie

Hihi :-) Drygt när man har en tid att passa.

Tur ni hann iaf då.

2008-11-20 @ 14:59:40
URL: http://zoffie.blogspot.com
Postat av: Therese

Haha! Men Malin! ;-)

2008-11-20 @ 17:22:00
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0