Massa firande!!

Jaha, vad har hänt sen sist..Helgen har varit fullspäckad med massa firande..
Fredagen var ju Theas dag:-D, så eftermiddagen/kvällen firades med barnkalas på gruvkontoret







Lördagen började med Lovisas dop i grangärde:-) Så dutti tjej, glad och pratade hela tiden..Var mest den bakre delen av kyrkan som väsnades..hehe..(alla andra barn på samma bänkrad)..;-)..


Sötnosen

Efter dopfikat (som var JÄTTE gott) så bar det iväg till brudberget för att fira Snuffe som fyllt år, inte långt kvar till 30 nu ;-)..
Där bjöds det på smörgåstårta, och måste tillägga att Therese gör verkligen de godaste smörgåstårtorna..mumma..När jag precis klämt i mig bit nr 2 så säger Jocke att nu måste vi åka till mamma och pappa, vi ska få mat där (Jockes pappa fyllde år)...HERREGUD..ÄTA MERA..och visst blev det så. Vi avslutade våran lördag med mat ( förrätt, varmrätt, efterrätt) och fika på jägarnäs. Har nog aldrig varit så mätt.

Ett par bilder från brudberget



Idag har varit en lugn dag. Körde Liam på dagis kl 9 sen kom Thea hit och busade med oss:-)
Alicia och Thea har roat varandra så det har varit riktigt skönt ;-)..Hämtade Liam kl 14 och sen busade dom alla tre..Ingen utav mina barn har sovit på dan idag så blir nog tidig kväll..Kanske man får titta på DESPERATA HEMMAFRUAR för sig själv ikväll..:-D

Nu har jag en blöjsituation jag lär ta reda på...

Ha en mysig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0