Skärpning Malin..

Nu var det längesedan jag bloggade, fy skäms på mig, ska skärpa mig..
I Lördags var jag upp alldeles själv till min kära bror och Madde i Falun, eller rättare sagt Jimmy och Madde..haha..Jimmy vill bli tilltalad med sitt namn och inte som min bror..;-)..Blev partaj hemma hos dom och sedan HARRY´S ( och JAAA, HARRY`S är bättre i Falun än i Ullared ..hehe)..Blev lite små kär i diskjockey´n oxå..haha..han spelade såå BRA musik, aldrig varit med om bättre..Tänk om dom kunde ha sådana talanger här i stan..
Lite bilder från Falun:

Man fick ett fint välkomnande ;-)


OK Jimmy, kl är inte ens 19.00 än.haha


SKÅL


JA vad ska man säga, ett under att han vart med på Harry´s..




Tack för en riktigt trevlig Lördag allihopa..



Sen blev ju världens bästa Lovisa 1 år i går..STORT GRATTIS till dig



Hoppas du är frisk till helgen så vi får komma på lite kalas
PUSSAR och KRAMAR till dig


Nu ska jag gåoch fortsätta med min bakning, håller på med lite siktkakor :-D

Kommentarer
Postat av: Madde

Man riktigt ser att han börjar bli varm i styret ;)

2008-11-02 @ 20:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0