Fredag

Shopping vändan igår blev lyckad. Fick tag i det mesta barnen behövde plus lite till såklart ;-) Men det är aldrig kul att försöka handla när man har en trotsig liten 1 ½ åring med sig. Fick ta till mutningsmetoden då funkade det skapligt bra ;-)


åka bil är ett måste när man är på kupolen ;-)


Men mc donalds var nog det bästa om mina barn fick bestämma =) 


Blev skor och stövlar


Jacka till Alicia & sen fick mamma shoppa lite oxå ;-)

Sen hittar man ju alltid lite annat smått och gott.

Ikväll blir det solning med bruttorna =) såå skönt ska det bli. Måste ju försöka få en liten bränna innan sommaren ;-) Vad som mer sker denna fredag kväll får visa sig. Nått kul vill jag hitta på iaf.

Nu sover mina barn så nu ska jag sätta mig en stund i solen och bara njuta.

Trevlig fredagkväll till er!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Skitsnygga saker du hittade igår!! :-D

Vi hörs snart babe!

Puss!

2009-04-17 @ 12:53:19
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0