Måndag, veckans tråkigaste dag..

Undrar vad denna dag har att erbjuda. Fint väder ute så jag antar att det blir en utedag=) Kanske skulle ta och försöka kratta lite, inte för att vi har så mycket som behöver krattas för min kära sambo ÄLSKAR att köra motorsågen, därav inte så många träd ;-) men lite finns det, å det är grannarnas fel..haha.. Eller så tar vi oss en sväng i bilen och hälsar på nån. Någon som vill ha besök?? =)

Ska slänga in mig själv och barnen i duschen nu.

Trevlig måndag till er!!










Kommentarer
Postat av: Therese

Vi vill ju alltid leka!! ;-)

Puss!

2009-04-20 @ 09:37:33
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ok, ja jag höll inte på så himla länge!

Men de kanske blir och ta tag i de snart igen.. :)

Vill ju gå ner lite nu innan sommaren.. :)

Men sen springer jag ju som en vet vilding på jobbet.. :)

Så man kan ju försöka tänka på vad man stoppar i sig istället.. :)



TACK, hon älskade de.. :)

2009-04-20 @ 16:11:31
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0