Söka jobb!!

Har precis lämnat båda barnen på dagis :) Gick jätte bra. Innan sommaren så var Liam ofta ledsen när jag skulle gå ifrån honom på dagis, men det verkar som att de har släppt över sommaren. Är nog lättare när han vet att syrran är där också, men på en annan avdelning. Alicia var iaf helt överlycklig över regnet. Jag hann inte ens få på henne galonkläderna innan hon började ropa Heeejdååå åt mig :). Sen blev det vattenpölarna på en gång ;) Är så skönt att det går så bra!

Idag så ska jag ta och rota fram mina betyg så jag får kopiera dom. Sen blir det till att söka jobb lite överallt! När jag slutade skolan så hade jag jobb direkt. Har inte varit utan förrens nu. Kommunen får inte ta in nå folk, det är stop :( Känns jätte tråkigt verkligen. Får väl försöka söka lite överallt, annars får jag väl skriva in mig på arbetsfömedlingen (Som jag ingentligen ABSOLUT inte vill) , men vad gör man!?!

Dax att sätta fart, så jag får nått gjort idag!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Vi kan ju gå hand i hand till arbestförmedlingen!:-(

Buhuuuu!! MEN det kommer ordna sig med jobb,det löser sig på nå vis! ;-) PUSS!

2009-08-26 @ 10:21:44
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/
Postat av: Jenny

Håller tummarna att du får ett jobb för arbetsförmedlingen vill man verkligen inte ha med å göra .....

2009-08-26 @ 10:53:10
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0