Fettisdag

I morse innan jag skulle lämna Liam på dagis så frågade jag honom vad han ville hitta på efter dagis. Han ville gå till skogen och fika =) så kl 14 var vi på väg till skogen men det slutade med att vi fick vända och ta fikan på gården istället. Jäklar vad snö det var, gick inte att ta sig fram. Så en skogsvända blir det när snön försvunnit lite eller när nån vänlig själ plogat vägen lite bättre.

Eftermiddagen har vi spenderat hemma hos Karin & Kenneth (Therese mamma & pappa, för den som är intresserad ). Där bjöds det på fika för idag är det Karins dag, Hipp Hipp HURRA =). Nu har barnen somnat och här får vi besök utav Therese till kvällen.

Nu ska jag SMASKA i mig en sån här, jag som inte alls har fikat hur MYCKET som helst idag. Onyttiga jag, fy skäms!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0