Rensning!!

Tog mig en paus i rensningen. Fick för mig att jag skulle rensa upp i källaren. Nu kan man faktiskt gå där, man ser trappstegen iaf ;-). Det är så att nu när vi inte har någon färdigställd hall så har jag ingenstans att göra av alla ytterkläder. Så dom har hängt i trappen och då blir det ju såklart att allt hamnar på golvet...drygt..men nu ser det riktigt bra ut, skönt! Ska TVINGA min sambo att åka och beställa hallmattan idag så det blir klart nån gång, om han kommer hem i tid vill säga.

Nej nu är det "Våra bästa år" ( jag vet, pensionärs varning ) men ett måste för mig ;-)


Kommentarer
Postat av: kitty

våra bäst år är s¨å jävla bra :o

men har missat så många avsnitt, det händer ju så mkt!

2009-02-17 @ 16:42:41
URL: http://snurraminjordigen.blogspot.com
Postat av: Mamma Milla

Va fint det bidde här inne =D

2009-02-17 @ 20:03:56
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0