..suck..

Har precis Lämnat Liam på dagis och varit in och handlat. Väntar på att en tjej ska ringa ifrån Örebro som ska komma och köpa våran syskonvagn. Hon skulle höra av sig på morgonen men verkar inte göra det..suck..Nu är det andra personen som sagt att dom SKA KÖPA DEN som inte hör av sig. Blir så trött på såna människor. Så vill dom att man ska hålla grejerna åt som, sen hör dom aldrig av sig..GRrrrr..

Så jag har en vagn till salu om det är nån som är intresserad. Babytravel syskonjogger 2007, svart, mycket fint skick. Det följer med 1 st hårdlift och regnskydd.
4000kr

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Verkar vara ett vanligt förekommande fenomen. När jag sålde en sak för nån vecka sedan så sa "kunden" att han skulle sätta in pengar under kvällen, så att jag kunde skicka den dagen efter. Fast det kom inte in några pengar och han hörde inte av sig. Jag hade vid det laget sagt att den va såld till en annan. Men jag ringde upp den andra och fick den såld på nån timme senare.

2009-02-04 @ 11:45:25
URL: http://jihedm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0