Gomorron..

Lördag morgon. Jag och barnen är vakna sen 1 timme tillbaka och Jocke han sover fortfarande. Tror inte han tycker det är så lätt att sova nu när vi flyttat ner våran säng till nedervåningen. Han får just som INTE vara ifred..hihi..Två små troll som springer dit och skriker "pappa, pappa VAKNA" och hoppar runt i sängen..Men mig gör det inget, vore kul om han kunde vakna och göra mig lite sällskap;-)

Vilket väder vi fått ..blåser som tusan och vräker ner snö. Jocke ska åka och jobba och jag och barnen kanske åker och hälsar på farmor & farfar en sväng. Annars blir det kanske en lekdag med Albin & Elvira ;-). Imorgon blir det nog skridskoåkning för Liams del med grannarna, Jag ska självklart med men tänker inte sätta min fot på isen..Tror inte jag har åkt skridskor sen jag gick på lågstadiet /mellanstadiet och tänker inte ens försöka låtsas tro att jag kan det heller..haha..

Nu är det dax för lite frukost, ha en trevlig lördag allesammans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0