Måndag

Sitter hemma hos Therese. Hon är inne och handlar så jag roar mig vid datorn en stund. Fick mig en chock när jag kom hit idag. Hon har nämligen klippt sig och det blev SUUUPER bra =D Det ska du vara nöjd med vännen!

Jag och barnen spenderade natten hos Jockes mamma och pappa. Jocke skulle ju gjuta klart golvet i hallen men han fick inte sluta jobba förräns kl 7 i morse, så det blir till att fixa golvet när barnen somnat i kväll. Sen ska jag försöka få dom att inte gå där i morgon när dom vaknar..haha..och mitt minne som är så bra ;-)

Nej nu ska jag gå och se efter vad alla 4 bustroll håller på med

Kommentarer
Postat av: Zofie

Nu e han frisk igen :-) Ja visst e det skoj att välja å vraka ;-) Hihi kan ju bli kul att se hur glvet ser ut sen då ;-)

Kram!

2009-01-26 @ 17:34:14
URL: http://zoffie.blogspot.com
Postat av: Therese

Tack vännen!!

Men hur f*n ska man kunna göra i ordning det?!?! HAha!!

2009-01-27 @ 09:03:10
URL: http://thereseandherfamily.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0