Barnkalas!!

Vi har nyss kommit hem från Mathildas kalas=) Barnen somnade på 2 sekunder efter allt bus. 10 barn + deras föräldrar, kan säga att jag är rätt slut själv också..haha..men vi har haft riktigt trevligt. TACK Mathilda <3 Min kamera slutade väl funka, som vanligt, så Tessa du får skicka bilder till mig!!

Mathilda och Liam är väl bra söta. När vi skulle åka hem så kramades dom säkert 100 gånger..Mathilda höll fast Liam och ville kramas och pussas hela tiden. Det slutade med att Liam sa flera gånger - Mathilda jag måse åka nu..hihi..och så små fnissade han lite! =D När vi väl kommer ut till bilen så slänger dom pussar till varandra och så säger Mathilda:
- Hejdå Liam, Jag älskar dig!!..

UNDERBARA BARN<3 (det ska börjas i tid) ;-)



        


Kommentarer
Postat av: Tessa

Ja dom va bara såååå söta... :-D

Underbara ungar!!!!!

2009-07-26 @ 22:10:28
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0