Fortfarande sjuka här i huset

Jocke har iaf frisknat till och är på jobbet idag men Liam har feber, ont i halsen och får knappt fram ett ord =( Själv känner jag mig inte heller så pigg. Ont i halsen, trött och slut.. Är ju iaf inte det bästa vädret så det gör inte så mycket att vi måste hålla oss inne. Man kan ju inte tro att vi är inne i Juni, nu får sommaren gärna titta fram.

Utflykt på dagis skulle vi haft idag också. Tråkigt att vi var tvungna att missa det =( hoppas på bättre lycka nästa år =) Hoppas vi får hålla oss friska under midsommarhelgen iaf. Skulle ju egentligen varit till malingsbo men det blev inställt så nå annat skoj ska vi väl hitta på. Vad ska ni gör på midsommar?

Nu ska jag förbereda lite lunch, sen få mina troll att sova en stund så jag också kan vila lite.

Trevlig onsdag till er!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja, hoppas ni blir piggare snart och att solen tittar fram. Vill ju ha sommar NU!!

Vi har knappt diskuterat midsommar, känns som om vi kommer vara i Ludvika trakten till midsommardagen, då det troligtvis blir Orsa. (Bli inte avis nu), men EMD spelar i Orsa då =)

Kram från Oss

2009-06-10 @ 18:02:04
URL: http://lantliv-drommar.blogspot.com
Postat av: Jenny

Ja fyfan va less man blir på det här vädret, sommar ska det ju vara men de vette fan !!



Hoppas ni frisknar till snart iaf å att ni hittar på nå skoj till midsommar endå! Vi ska ta de allmänt lugnt iaf, blir hemma hos pappa och får mat och så, blir som sagt inget speciellt ...



2009-06-10 @ 18:28:04
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0