Midsommarhelgen..

Då var midsommarhelgen över för i år. Har haft himla trevligt med underbara vänner.
Kvällen igår gick i Jonas ära. 30-års fest med massa galenskap. Har inte skrattat så mycket på väääldigt länge..haha..TACK alla underbara för en lyckad kväll och TACK för hjälpen jag VERKLIGEN behövde på kvällskvisten ;-)




Bilderna har jag snott av Anna ;-)



Denna söndag har varit som förväntat, seeeg och trött hela dagen men har varit runt på turné ändå =) Kalas hos Nelly som blev 4 år på eftermiddagen..GRATTIS till dig. Sen blev det en vända till faster Siv och farbror Nisse i sommarstugan =).

I veckan håller vi tummarna för att värmen kommer, började ju så bra idag så nu hoppas vi det håller i sig. Liam har "semester" från dagis i 6 veckor nu och massa skoj ska vi väl hitta på. Blir nog förmodligen en liten semestertripp redan nu i veckan ;-)

Nu ska jag städa ur bilen som ska besiktas imorn, sen väntar kudden på sällskap och jag är mer än gärna sällskap väldigt snart ;-)

Hoppas ni alla haft en trevlig midsommarhelg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0