Solen visar sig..

inte helt fel, men antar att det kommer komma lite moln smygandes snart. Skulle ju bli sämre igen =( Vi är då äntligen friska allihopa, lite snoriga bara men "fit for fight" igen. Liam är på dagis, Alicia sover och jag tänkte försöka kika runt lite här på nätet om jag hittar nått av värde. Gick igenom min garderob igår och det gick rätt fort kan jag säga, är helt utan sommarkläder. Tråkigt nog så MÅSTE jag bara shoppa lite ;-)..
Måste ta mig en  vända med min gode vän damsugaren som jag inte har umgåts med på länge också. Sen blir det till att hämta Liam på dagis kl 14 och vidare upp till Jonas & barnen och leka lite =)

Tänkte jag skulle ta mig en vända till borlänge lite senare också. Är ju en viss Jonas som blir 30 imorgon så lite paket måste inhandlas ;-) ANNA, ska du mé ??? =D

Nej, nätshopping var det som stod föst på listan just nu ..Trevlig dag på er!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja! Men blev ju inge Blge!! =D

<3

2009-06-16 @ 18:33:58
URL: http://janneanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0