Alicia sjuk :-(

Idag har jag verkligen städat, städat och städat ännu mer..Riktigt skönt nu när det är gjort, blev en STORstädning som verkligen behövdes. När jag var klar tänkte jag att jag skulle ringa till min sambo och försöka flirta lite nu när jag hade "varit så duktig" ;-). Han är nämligen på IKEA just nu och jag skickade såklart med en "LITEN" lapp om vad jag ville ha. Visst var han så snäll så han köpte det..:-D. Nu väntar jag bara på att han ska komma hem så jag får packa upp allt, rena julafton..haha..

 Nått annat än städat har det inte blivit idag. Alicia har feber :-(..stumpan. Den har legat på runt 38 grader hela dagen men nu på kvällen så hade
den stigit till 39,9 :-( Tycker så synd om henne för hon var sååå ledsen innan hon somnade..Syntes verkligen hur jobbigt hon tyckte att det var. När jag gjorde iordning välling åt henne så kom Liam in i köket jätte ledsen:

- Men Liam vad är det (kramar om honom)
- Alicia är så sjuk mamma och när Alicia är sjuk blir jag ledsen

Inte roligt när lillasyster mår dåligt...:-(

Nu ska jag ta och baka en hallonpaj, så Jocke får nått gott att äta när han varit så snäll och handlat massa saker ;-)



Kommentarer
Postat av: Fia

Men stackars Alicia, nu tror jag hela Håksberg är invaderat av mögel eller radon. Nää då! Men barnen är ju försylda hela tiden! Inte bra..

Klart ni ska komma, måndagar är alltid bäst. Då är vi hemma i bäst tid. Tänker på barnen då:D Ni är välkomna när som helst!

Kramar

2009-03-09 @ 19:05:55
URL: http://lantliv-drommar.blogspot.com
Postat av: Therese

Massa krya på dig pussar till Alicia!!<3

2009-03-09 @ 22:44:47
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/
Postat av: Mormor

Krya på dig stumpan. Hälsa storebror

mormor

2009-03-10 @ 06:24:12
Postat av: Linda

Usch då, det är aldrig roligt att ha feber!

Många krya-på-dig kramar från oss!



Att Jocke har sådana talanger... kunde jag inte tro ;-) Han får gärna annordna en KURS eller liknande så min karl får upp ögonen för vad som är roligt med IKEA.. eller åtminstone vilja åka dit lite oftare =)

2009-03-10 @ 07:09:07
URL: http://villanochvi.blogg.se/
Postat av: Jenny

Lyckliga du som får hem massa roliga saker =) älskar när man får plocka upp ikea saker !!



Hoppas Alicia blir frisk snart !! Tråkigt med sjuka barn !!



Kramar !!

2009-03-10 @ 07:55:42
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0