Hur kan jag..

..vara så trött jämt. Gjorde samma grej i går kväll som i förrgår. Vaknade på soffan i natt igen, kl 04.00, FULLT påklädd. Började gorma och skrika åt Jocke varför han inte väckt mig. MEN det hade han tydligen försökt med JÄTTE många gånger och det hade verkligen inte gått att få liv i mig. Jag som i vanliga fall brukar vakna bara nån hostar eller vänder på sig. Måste nog börja få i mig lite vitaminer kanske, så här kan jag ju inte hålla på ;-) HAHA..

Håller på och skriver ut lite ordersedlar inför helgens partyn, skrivaren krånglar, jag blir TOKIG..Tar sån J-VLA tid..Ghaaa!! Men jag har ju HEEELA natten på mig, kanske vaknar med näsan i tangentbordet i natt i stället..

Nej nu ska jag bära upp Liam på hans rum. Han somnade som en stock här nere på soffan =)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack så mycket :)

2009-03-26 @ 20:14:05
URL: http://soffiloffis.blogg.se/
Postat av: sabina&benjamin

Haha, ja jag tänkte att de va du men va inte hundra! :P

Ja nästa vecka tycker jag absolut! =) Kanske träffas på stan, ta en fika och gå till villgott med barnen?=)

2009-03-26 @ 21:26:21
URL: http://truediamond.blogg.se/
Postat av: sabina&benjamin

Ja vi tänkte faktiskt försöka komma in på folkan ist :D men kan man komma in utan att man förköpt biljetter?

2009-03-27 @ 11:35:45
Postat av: Anonym

Hej!

Visst säljer du gangstar kläder? Min svärmor hade varit på ett party du höll i och hon hade handlat till mina pojkar och kläderna är ju så super tuffa. E lite sugen på ett eget party. Hur bär jag mig åt?? Min mejl [email protected]



Mvh Pernilla

2009-03-29 @ 08:53:31
Postat av: sabina&benjamin

hihi ja det går verkligen undan :D

gick klädpartyt bra i lördags?:)

vilgott tisdag? kraaam!! :)

2009-03-29 @ 13:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0