Kom nu våren..

Idag har det varit riktigt skönt ute, solen har faktiskt varit varm idag =) Hoppas på att vädergudarna hört mig och inte släpper ner mera snö nu ;-) Mamma och pappa har precis varit hit en vända, fikat lite. Fick för mig att jag skulle slänga ihop lite chokladmuffins så det fick det bli..Mumma..



Imorgon åker jag och Alicia till Sabina & Benjamin på förmiddagen =) Var på tiden nu, riktigt längesedan sist!! Benjamin som snart blir stora killen, kan inte förstå var tiden tar vägen..

Ihelgen är det mycket på gång

Fredag: Lämna barnen hos mamma & pappa, åka till Sandra och vidare tillbaka till stan, hem till Anna & Janne på förfest, sen ARVINGARNA på Folkan =D och efter det tillbaka till Sandra för att övernatta ;-)

Lördag: Klädparty hemma hos Sandra

Söndag: Klädparty hemma hos Tessa

Så min helg är fullspäckad med massa skoj. Hoppas på att få träffa flera utav er på något klädparty =D

Nu ska jag fixa lite mat. Blir rödspätta, potatis & sås


Trevlig kväll på er och missa inte detta på kanal 5 kl 21.00 ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0