Söndag

Då var helgen förbi..Fredagen spenderade vi med Anna och Familjen Jansson/Andersson, trevligt trevligt!! Blev lite fika, pizza, let´s dance och vin, inte helt fel ;-). I går gjorde vi inte så mycket, ute och busade lite sen blev det en myskväll med familjen framför melodifestivalen..

Nu sitter jag och väntar på att åka till Enviken och ha klädparty. Ska vara där kl 15 så tänkte börja dra mig runt 13, man vet ju aldrig om jag hittar dit så bäst att vara ute i tid. Har ju INTE det bästa lokalsinnet direkt.. En del plagg har redan tagit slut i vissa storlekar så om det är nån som är sugen på ett party, hör av er så kommer jag=D

Nu ska jag ta och packa in alla grejer i bilen så jag har det klart, trevlig söndag till er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0