Trotsig Alicia..

Har en VÄLDIGT trotsig liten dam här hemma. Hon är helt otrolig. Surar och är grinig HELA dagarna..Spelar ingen roll vad man gör. Räcker med att man tittar på henne så lägger hon sig på golvet och skriker i flera minuter (upprepar detta minst 10-15 gånger /dag) Lyssnar inte nå på vad man säger, slåss, kan ALLT själv och bara ligger på golvet och surar. Hoppas innerligt att detta går över snart, eller åtminstone trappas ner lite..

Igår hade vi besök av Tessa och sötaste Melvin <3, MYCKET trevligt!! Sen på kvällen tog jag mig en tripp upp på gruvkontoret och färgade Therese hår och hon mitt. Så nu är vi "fit for fight" tills på lördag =D Skulle egentligen behöva köpa mig nått nytt att ha på mig i helgen men vet inte om plånboken tillåter det, enligt mig gör den ju det ;-) Får nog flirta lite med min andra hälft här hemma.. 

Nu är det tvättstugan som ska besökas och dammsugaren som ska få sig ett åk!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja trotsiga barn kan suga ur all energi ur en !! har en likadan hemma som för de mesta trotsar och inte vill lyssna alls.. Men va gör man ?? Det är ju lite svårta tt nå fram...

2009-03-20 @ 08:03:53
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Frida

Skönt att höra att vi inte är ensamma. Vi har en lika trotsig dam här hemma vi med. Slåss, grinar och skriker mest hela tiden.. Hoppas precis som du att det snart går över :) Bara å gilla läget så länge tydligen. Hoppas ni får det jättebra på kryssningen!! / Frida

2009-03-20 @ 13:11:13
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0