Då var denna långhelg över..

Går ju så trökigt fort bara, men vi har hunnit med mycket iaf. I fredags så bjöd jag och Jocke våra föräldrar på grillat här hemma. Blev lite vin och det resulterade i att jag tog mig till min bror som var i stan på fest. Där spenderade jag kvällen och vi avslutade den med ett besök på stan ;-) Hade riktigt skoj!!


Jimmy, Jonas & Jesper

Igår var en liiiite seeeg dag, förväntat ? - JAA.. ;-)

Just nu så håller Jocke på och gräver upp gården...suck..inte hela gården såklart. Vi har så mycket vatten i gräsmattan på baksidan, och då menar jag inte lite vatten utan riktigt rejält. Så han håller på och gräver ett dike längs med kanten på gräsmattan som vi ska lägga rör i så vattnet rinner bort =) Så min gräsmatta blir ju inte så förstörd iaf..

Nu ska jag ta och steka på några laxfiléer =) Trevlig söndag på er!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja helgerna springer iväg! Man hinner knappt nånting känns de som!

Ser ut som ni haft en toppen helg :)

ha d fint!

2009-05-03 @ 13:53:52
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0